Szanowni Państwo,
Uprzejmie informujemy, że - zgodnie z art. 9 ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o języku migowym i innych środkach komunikowania się (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1824) osoby, które trwale lub okresowo doświadczają trudności w komunikowaniu się, mogą w celu załatwienia spraw administracyjnych w Starostwie dokonać zgłoszenia chęci skorzystania ze świadczenia ze wskazaniem określonej metody komunikowania się. Zgłoszenie powinno nastąpić co najmniej 3 dni robocze przed tym zdarzeniem w formie:
- korespondencja tradycyjna na adres:
Starostwo Powiatowe w Gostyninie ul. Dmowskiego 13
09-500 Gostynin
-fax 24 235 79 85
- poczta elektroniczna e-mail: starosta@gostynin.powiat.pl
Starostwo Powiatowe w Gostyninie - po zgłoszeniu dokonanym przez osobę uprawnioną - zapewnia obsługę osoby uprawnionej, w terminie przez nią wyznaczonym lub z nią uzgodnionym, na zasadach określonych w w/w ustawie.
W przypadku braku możliwości realizacji świadczenia Starostwo Powiatowe w Gostyninie zawiadamia wraz z uzasadnieniem osobę uprawnioną, wyznaczając możliwy termin realizacji świadczenia lub wskazując na inną formę realizacji uprawnień określonych
w ustawie.